• Visitors can check out the Forum FAQ by clicking this link. You have to register before you can post: click the REGISTER link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. View our Forum Privacy Policy.
  • Want to receive the latest contracting news and advice straight to your inbox? Sign up to the ContractorUK newsletter here. Every sign up will also be entered into a draw to WIN £100 Amazon vouchers!

THE worst first date ever

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All

https://www.gofundme.com/9wvxt9-replacement-window
    Originally posted by Stevie Wonder Boy
    I can't see any way to do it can you please advise?

I want my account deleted and all of my information removed, I want to invoke my right to be forgotten.

Comment

Luckily the Beeb is on it

BBC writes Tinder date poo story in Pidgin | Daily Mail Online

Did you hear about the woman wan troway poo-poo? How the BBC's licence fee-funded PIDGIN website gives the news a very distinctive African flavour
      BBC News website is written in Pidgin for West African audiences from Nigeria
      The worst Tinder date story has been translated into the dialect for the website
      The headline is 'Woman wan troway poo-poo, come trap for window'
      Damn I'm glad I'm funding this!

https://www.bbc.com/pidgin/tori-41171196

Woman wey take her hand, pack her poo-poo comot di toilet of man wey she dey friend because ''e no gree flush'' enter trouble, after she go try collect di poo-poo back.
      The woman wey dey learn gymnastics, just start to waka with Bristol student, Liam Smith, for di first time, when she take fear troway di poo-poo comot for window.
      Instead make di thing land for garden, di poo-poo come jam between two windows wey no dey open wide.
      Di lady decide to carry her thing back; she use head enter the small space wey di poo-poo bin dey, but na so she come trap for there, and trouble start.
      Mr Smith say im no get choice but to call fire service make dem help remove di girl, along with her poo-poo.
      Now, im don dey try raise money to repair di windows wey break, so e write all di tori for inside one University of Bristol crowd funding page.
      Always forgive your enemies; nothing annoys them so much.

Comment

Working...
      X